Nintendo Suomen Foorumi
10.09.10 - klo:00:26 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Nintendo DSi - www.nintendo.fi/dsi/ - tietoa Nintendo DSi:stä!

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ostanko pelin A vai B?  (Luettu 99045 kertaa)
Naatti117
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

FC: 1337-1337-1337-1337

« Vastaus #2220 : 22.07.10 - klo:22:53 »

Voisin jopa väittää että melkeinpä mikä tahansa vähänkin uudempi peli on sen 10 arvonen tosin en oo koskaan kuullutkaan mistään tollasesta pelistä että se on varmaan jonkun ruotsalaise n*****i lauman tekemä lumilautailu peli.
tallennettu
Qoshovius
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

Tsekkaa musaprojektit allekirjoituksessa! :)

« Vastaus #2221 : 23.07.10 - klo:01:10 »

Voisin jopa väittää että melkeinpä mikä tahansa vähänkin uudempi peli on sen 10 arvonen tosin en oo koskaan kuullutkaan mistään tollasesta pelistä että se on varmaan jonkun ruotsalaise n*****i lauman tekemä lumilautailu peli.

Oot huono trolli, älä pliis jaksa edes yrittää.

Sen 10€ tosin voisi käyttää myös The Conduitiin, tai vaihtoehtoisesti Madworld 7€ hintaan
Eräästä mestasta saisi myös tuon Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearersin hintaan 20€. Kellään kokemuksia tästä?
tallennettu

PikassuKassu
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

Normipäivä

« Vastaus #2222 : 23.07.10 - klo:08:25 »

Eräästä mestasta saisi myös tuon Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearersin hintaan 20€. Kellään kokemuksia tästä?
Minulla on ollut tuo lainassa kaverilta kesän ajan, ihan hyvä ja hauska peli joka tosin kärsii huonosta kamerasta ja vielä huonommastaa ohjauksesta. Minipelejä on myös sijoitettu peliin yllättävänkin paljon, mutta ne tuntuvat melkein olevan pelin parhainta osuuksia kun ei tarvitse kameran ja/tai huonon ohjauksen kanssa tapella. Pelin musiikki on myös FF-pelien parhaimmistoa ainakin sen perusteella mitä peliä kerkesin pelata.
tallennettu

PSN ID - Kaz-Er | Steam ID - KassuX9 | Gamertag - PikassuKassu

Kaze says (22:04)
kassu on asenne äijä
Qoshovius
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

Tsekkaa musaprojektit allekirjoituksessa! :)

« Vastaus #2223 : 23.07.10 - klo:13:42 »

Pelin musiikki on myös FF-pelien parhaimmistoa ainakin sen perusteella mitä peliä kerkesin pelata.

Herää väkisinkin kysymys - oletko pelannut esim. VII ja IX?
tallennettu

Naatti117
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

FC: 1337-1337-1337-1337

« Vastaus #2224 : 23.07.10 - klo:16:33 »

Osta conduit se on hyvä. Loistavaa viihdettä netissä!
tallennettu
Elendil
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

Kunnia lipulle!

« Vastaus #2225 : 30.07.10 - klo:19:32 »

Osta conduit se on hyvä. Loistavaa viihdettä netissä!
Eipäs vaan Conduit 2.
tallennettu

Virhe! Sinulta on estetty keskustelualueen käyttö. Syy: Yli-ihmisyys(vanhuus & höperöityminen)

Varoitus! Tämä voi kaatua minä hetkenä hyvänಠ♪�►¸„ø¤º°¨ ★öä۩๑®☆▐©®™¡¢gd¤¥±¿სᇙ੢fgਫ਼ઊ怋♣Ţ↓♥৑ᇘӕԭşӪ㲀•dfΩr☼■☺..
Andyliini
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

« Vastaus #2226 : 30.07.10 - klo:19:39 »

Jos vain jaksatta odottaa, niin Conduit 2 on varmasti ilmestyessään loistava FPS-peli. Itse olen siitä paljon kiinnostuneempi kuin Black Opsista tai GoldenEye:stä.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: JPsmasher
Firma tekee pelin, joku ostaa pelin ja pistää nettiin jakoon ja tuhannet reikäpääolmit lataa kopion itselleen.

Myykää mulle Metroid Fusion!
Teukka
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

Mario ratsastaa jälleen!

« Vastaus #2227 : 30.07.10 - klo:20:30 »

Ostanko Metroid Trilogyn vai tulevan Zeldan?
tallennettu

"90% of teens today would die if Myspace had a system failure and was completely destroyed. If you are one of the 10% that would be laughing, copy and paste this to your signature"
PikassuKassu
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

Normipäivä

« Vastaus #2228 : 30.07.10 - klo:20:39 »

Pelin musiikki on myös FF-pelien parhaimmistoa ainakin sen perusteella mitä peliä kerkesin pelata.
Herää väkisinkin kysymys - oletko pelannut esim. VII ja IX?
Myöhässä oleva vastaus, mutta vastaus kumminkin. Kyllä, olen pelannut FFVII:tä ja FFIX:ää (FFIX on paras peli mitä olen koskaan pelannut) ja eihän nyt tietenkään Crystal Bearers niiden musiikkien tasolle yllä. Crystal Bearers tuo silti jotain uutta FF-pelien musiikkeihin ja siitä tulee ainakin minulta iso plussa.

Trilogyn tietenkin, koska...
Kolme lähes täydellistä peliä laitettu samaan pakettiin ja ainakin kun itse pelin ostin, se ei maksanut uutenakaan yhtä paljoa kuin muut pelit.
tallennettu

PSN ID - Kaz-Er | Steam ID - KassuX9 | Gamertag - PikassuKassu

Kaze says (22:04)
kassu on asenne äijä
Kaze
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

« Vastaus #2229 : 30.07.10 - klo:23:12 »

Trilogyn tietenkin, koska...
Kolme lähes täydellistä peliä laitettu samaan pakettiin ja ainakin kun itse pelin ostin, se ei maksanut uutenakaan yhtä paljoa kuin muut pelit.
Ja tuo uusi Zelda tulee kumminkin sen ajan päästä, että voi hyvin ostaa molemmat.
tallennettu

PSN ID - Kelju_K_Kojootti
Skype - Kazenaattori
---------------------------------
"hienoa Hermanni, osaat jo käyttää lopetusmerkkejä."
Latexi
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

Paras spriteni: Shimaray

« Vastaus #2230 : 12.08.10 - klo:20:40 »

Metroid Prime Trilogy vai Super Paper Mario??
tallennettu

Olin 5-6 vuotias, kun vahingossa poistin 33lv Feraligatrilta Scratchin,
alkoi itkettämään.  Surullinen

='(
Kaze
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

« Vastaus #2231 : 12.08.10 - klo:20:44 »

Kumpaakaan ole pelannut itse, mutta kuulemien perusteella SPM on aika heikko verrattuna sarjan muihin osiin, ja MPT kuulemma hyvä koska
Ja vielä pelien Metascoret:
Super Paper Mario - 85
Metroid Prime Trilogy - 91
tallennettu

PSN ID - Kelju_K_Kojootti
Skype - Kazenaattori
---------------------------------
"hienoa Hermanni, osaat jo käyttää lopetusmerkkejä."
Zipe
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

Zipe

« Vastaus #2232 : 22.08.10 - klo:17:19 »

Super Paper Mario vai Animal Crossing: Let's Go to the City?
tallennettu
Dewedi
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

« Vastaus #2233 : 22.08.10 - klo:17:35 »

Super Paper Mario vai Animal Crossing: Let's Go to the City?

Animal Crossing on todella hyvä jos Wiistä löytyy netti ja haluat pelin, johon tuhlaat aikaa hiukan joka päivä.

Super Paper Mario on hyvä RPG, joka ei ihan vedä vertoja edellisille osille, mutta silti pelaamisen arvoinen.

Sanoisin että Animal Crossing jos Wiistä löytyy netti ja tykkäät pelailla wiillä hiukan per päivä ja tutusta Animal Crossingin eläimiin, mutta jos nuo eivät toteudu ota SPM tai säästä rahat jotain parempaa varten~
tallennettu

Life... Dreams... Hope... Pikahutsut.... Where'd they come from?  And where are they headed...? These things I'm going to destroy!!
Henkaboy
Foorumin jäsen

Poissa Poissa

« Vastaus #2234 : 24.08.10 - klo:19:52 »

Kannattaisiko ostaa Super Mario Galaxy vai suoraan kakkonen?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!